Opci Uvjeti - hrvatski


Uvodna napomena

Ove Upute i uvjeti rezervacije i kupnje turističkih aranžmana (u daljnjem tekstu Upute i uvjeti) sastavni su dio Ugovora odnosno vaučera koji su sklopljeni između Adriatic DMC i putnika/ugovaratelja turističkog aranžmana (u daljnjem tekstu Putnik) koji se prijavljuje za turistički aranžman.

Prijave i ugovaranje

Putnik se za putovanje koje organizira Adriatic DMC može prijaviti u svim poslovnicama Adriatic DMC telefonom, telefaksom ili drugim sredstvima komunikacije na daljinu te kod drugih ovlaštenih agenata. Potpisivanjem ugovora, vaučera ili prijavnice, odnosno diktiranjem broja svoje kreditne kartice kod kupnje usluga putem sredstava komunikacije na daljinu, Putnik u cijelosti prihvaća ove Upute i uvjete koje je prethodno pažljivo proučio. Prilikom prijave, a u svrhu rezervacije odabrane usluge, Putnik uplaćuje 30% cijene aranžmana (po osobi) osim ako u programu nije drugačije navedeno. Razlika do pune cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 21 (dvadeset i jedan) dan prije početka putovanja, osim ako u programu nije drugačije navedeno (izuzetak je obročno plaćanje).

Cijena i sadržaj aranžmana

Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana pa ih stoga putnik posebno plaća. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom prijave i doplaćuju se na cijenu aranžmana. Fakultativne i posebne usluge koje putnik zatraži tijekom trajanja putovanja plaćaju se turističkom pratitelju ili predstavniku organizatora putovanja u valuti zemlje u kojoj se usluga pruža.

Cijene aranžmana objavljene su u kunama, a izračunate prema cijenama usluga u referentnim valutama po prodajnom tečaju poslovne banke organizatora putovanja na određeni dan.

Organizator zadržava pravo promjene objavljenih cijena u slučaju promjene cijena smještaja, prehrane, prijevoznih i drugih usluga, odnosno u slučaju promjene vrijednosnog odnosa valuta koje su osnova za izračunavanje cijene aranžmana. Za povišenje cijene aranžmana do 10 % nije potrebna suglasnost kupca (povećanje se obračunava na sve dijelove uplate). U slučaju povišenja većeg od 10 %, kupac ima pravo raskinuti ugovor bez obveze na nadoknadu štete.

Popusti za djecu i druge pogodnosti

Molimo da obratite pozornost na popuste za djecu, kao i na ostale pogodnosti koje su posebno prikazane u opisu aranžmana.

Putna dokumentacija

Putniku će svi putni dokumenti biti predani najkasnije 5 dana prije polaska na put, ukoliko u programu nije drugačije navedeno. Putna dokumentacija podrazumijeva:

  1. za aranžman uz vlastiti prijevoz: originalni vaučer i eventualne pismene obavijesti;
  2. za aranžman uz prijevoz autobusom: originalni vaučer i program putovanja;
  3. za aranžman uz prijevoz zrakoplovom: originalni vaučer, program putovanja i zrakoplovnu kartu.

Kategorizacija i opis usluga

Ponuđeni smještajni kapaciteti u programima Adriatic DMC opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje važećoj u trenutku izdavanja programa.
Prehrana, komfor kao i druge usluge u ponudi hotela/apartmana pod nadzorom su mjesnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi.

Adriatic DMC ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe.

Smještaj u sobe/apartmane

Raspored soba/apartmana određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko Putnik nije izričito ugovorio neku određenu sobu/apartman, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u katalogu i cjeniku.

Smještaj u sobi najčešće nije moguć prije 14 sati na dan početka korištenja usluge, a ista se najčešće mora napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluga.

Dolaske iza 20 sati nužno je najaviti unaprijed, osim ako nije drugačije naznačeno.

Boravak kućnih ljubimaca dozvoljen je u pojedinačnim slučajevima uz obaveznu doplatu.

Odustajanje od putovanja

Ukoliko Putnik otkaže aranžman, Adriatic DMC od ukupne cijene aranžmana zadržava:

  • do 30 dana prije polaska 10% cijene aranžmana, a najmanje 100 kn,
  • 29 - 22 dana prije polaska 25% cijene aranžmana
  • 21 - 15 dana prije polaska 40% cijene aranžmana,
  • 14 - 8 dana prije polaska 80% cijene aranžmana,
  • 7 – 0 dana prije polaska 100% cijene aranžmana,
  • nakon polaska 100% cijene aranžmana.

Navedeni troškovi otkaza primjenjuju se i na promjene datuma polaska ili smještajnog objekta, odnosno tipa sobe/apartmana kao i na sve druge bitne promjene. Eventualna drugačija otkazna skala od navedene nalazi se u programu i katalogu na koji se ta skala odnosi.

Ako Putnik koji otkaže putovanje nađe novog korisnika iste rezervacije, a koji ispunjava sve predviđene uvjete, Adriatic DMC zaračunava samo troškove uzrokovane zamjenom.

Kod otkazivanja svih aranžmana ne isplaćuje se trošak nabave vize/a ni putnih isprava.

U slučaju da Putnik otkaže ili skrati putovanje zbog vremenskih uvjeta, Adriatic DMC će primijeniti gore navedenu skalu, a naknadne reklamacije neće uvažiti.

Osiguranje od rizika otkaza

Ukoliko Putnik prilikom prijave za putovanje predviđa da bi zbog nepredviđenih zapreka morao otkazati putovanje, a u cilju izbjegavanja troškova odustajanja navedenih u dijelu ovih Uputa i uvjeta naslovljenom «Odustajanje od putovanja», tada može uplatiti osiguranje od otkaza.

Osiguranje od otkaza naplaćuje se prilikom sklapanja Ugovora i nije ga moguće uplatiti naknadno.

Premija osiguranja izračunava se ovisno o vrijednosti putovanja, a prema cjeniku osiguravajućeg društva. Pri najmu apartmana dobiva se dijeljenjem cijene najma s brojem osoba u apartmanu.

Nepredviđena zapreka je nastala ako postoji neki od sljedećih slučajeva:

  1. teška bolest ili smrtni slučaj:
    osiguranika – supružnika osiguranika,
    djeteta osiguranika,
    roditelja ili brata ili sestre osiguranika ili njegovog/njezinog supružnika,
    usvojenika ili usvojitelja;
  2. elementarna nepogoda koja je proglašena od nadležnih vlasti;
  3. vojna služba.

U slučaju otkazivanja aranžmana ne vraća se iznos uplaćene premije za osiguranje od otkaza.

Također, pri otkazivanju aranžmana se ne isplaćuje trošak nabave viza, bez obzira ima li Putnik uplaćeno osiguranje od otkaza.

Ukoliko Putnik nema plaćeno osiguranje od otkaza, a mora otkazati putovanje zbog navedenih nepredviđenih zapreka Adriatic DMC zadržava pravo isplate prema pravilima navedenim u dijelu ovih Uputa i uvjeta naslovljenom «Odustajanje od putovanja». Ostali uvjeti osiguranja nalaze se uz policu osiguranja.

Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti, osiguranje od rizika oštećenja i gubitka prtljage i dragovoljno zdravstveno osiguranje osoba za vrijeme puta i boravka u inozemstvu

Cijene putovanja ne uključuju osiguranje od rizika nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, osiguranje od oštećenja i gubitka prtljage kao ni dragovoljno zdravstveno osiguranje.

Potpisivanjem ugovora o putovanju, čiji su sastavni dio i ove Upute i uvjeti, smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena dodatna osiguranja navedena u prethodnom stavku.

U slučaju da Putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu ugovoriti izravno kod jednoga od osiguravatelja ili kod Adriatic DMC, pri čemu Adriatic DMC djeluje samo kao posrednik.

Preporučamo pozorno proučiti uvjete osiguranja prije ugovaranja polica osiguranja.

Otkaz putovanja od strane Adriatic DMC ili promjena programa

Ukoliko se ne prijavi dovoljan broj putnika, Adriatic DMC zadržava pravo otkaza putovanja, ali najkasnije 5 dana prije početka putovanja.

Najmanji broj putnika potreban za izvršenje pojedinog putovanja posebno je naznačen kod svakog programa/aranžmana. Adriatic DMC zadržava pravo potpune i djelomične promjene programa putovanja ukoliko prije početka putovanja nastupe izvanredne okolnosti koje nije   bilo moguće predvidjeti ili izbjeći. Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije, a na teret organizatora.

Adriatic DMC zadržava pravo promjene dana ili sata polaska zbog izmjena reda letenja ili nastupanja nepredviđenih okolnosti, kao i pravo izmjene pravca putovanja ukoliko se promjene uvjeti putovanja kao što su neki od sljedećih: promjena reda letenja, sigurnosna situacija u zemlji, vremenske (ne)prilike i to bez isplate odštete, a prema važećim propisima u međunarodnom prometu.

Ukoliko Adriatic DMC otkaže putovanje, Putnik ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti, ali ne i na naknadu štete.

Putne isprave

Putnici su obvezni posjedovati valjane osobne putne isprave. Nevaljane isprave, koje imaju za posljedicu odustajanje od putovanja, ne proizvode nikakve štetne posljedice za Adriatic DMC, a ukoliko bi zbog takvog propusta Putnika Adriatic DMC pretrpio dodatnu štetu, Putnik je dužan istu nadoknaditi. Ukoliko za vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isprava, troškove izdavanja novih isprava snosi sam Putnik.

Adriatic DMC pratitelj će pomoći Putniku u slučaju gore navedene situacije, ali vodeći pritom računa o normalnom odvijanju programa. Ako je za neko putovanje potrebna viza, Adriatic DMC može posredovati u pribavljanju iste uz posebnu doplatu.

Adriatic DMC nije odgovoran za odluke carinskih, policijskih i drugih državnih tijela kojima se Putniku ne dozvoljava ulazak u pojedinu zemlju.

Devizni i carinski propisi

Putnici su dužni pridržavati se deviznih i carinskih propisa, kao i zakona i podzakonskih propisa Republike Hrvatske i drugih zemalja kroz koje prolaze i u kojima borave.

U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja radi kršenja propisa od strane Putnika, sve nastale troškove snosi sam Putnik koji je prekršio propise.

Zdravstveni propisi

Za putovanja u neke zemlje potrebno je obaviti obvezna cijepljenja Putnika protiv nekih bolesti. Prilikom putovanja u takve zemlje Putnik je obvezan posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju.

Prtljaga

Kod prijevoza autobusom Putnik može ponijeti 2 komada osobne prtljage. Putnik je dužan voditi brigu o svojim stvarima unesenima u kabinu autobusa te ih je prilikom svakog napuštanja istog dužan ponijeti sa sobom. U protivnom, Putnik sam snosi odgovornost za krađu, gubitak ili oštećenje stvari ostavljenih u kabini autobusa bez njegovog nadzora.

Reklamacije

Reklamacije se podnose u pisanom obliku (poštom ili putem www.adriaticdmc.hr).

Naglašavamo da je u interesu Putnika da svaki svoj prigovor svakako preda pisanim putem, a pružatelj usluga će nastojati pružiti ugovorenu uslugu, odnosno ispraviti greške.

Ukoliko ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, Putnik mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno.

Potvrdu Putnik mora priložiti reklamaciji. Reklamaciju je Putnik je dužan uložiti u roku od 7 dana nakon završetka putovanja.

Ukoliko Putnik uloži reklamaciju u pisanom obliku nakon tog roka, Adriatic DMC takvu reklamaciju nije dužan uzeti u obzir.

Za rješavanje reklamacije na usluge u inozemstvu, obvezno treba poštivati pravilo prijave prigovora uz izdavanje potvrde na licu mjesta i rok za podnošenje reklamacije.

Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora, a može odgoditi rok rješenja o pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija.

Organizator će rješavati samo one pritužbe koje se nisu mogle otkloniti na Putnikovu odredištu. Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 14, odnosno 28 dana od dana ulaganja prigovora, Putnik se neopozivo odriče posredovanje bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili neke druge institucije, te se obvezuje da neće davati informacija u medije.

Isto tako, u ovom vremenu Putnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.

Obveze Adriatic DMC

Adriatic DMC je dužan brinuti se o izvršenju usluga, kao i o izboru davatelja usluga pažnjom dobrog gospodarstvenika te je dužan skrbiti o pravima i interesima Putnika sukladno dobrim običajima u turizmu.

Adriatic DMC je dužan Putniku pružiti sve ugovorene usluge za pojedini aranžman te dati odgovore zbog možebitnog neizvršenja usluga ili dijela usluga. Adriatic DMC će sve navedene obveze iz svojih programa izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju "više" sile ili promijenjenih okolnosti. Adriatic DMC isključuje svaku odgovornost u slučaju kašnjenja prijevoznih sredstava za koje prijevoznik ne odgovara prema međunarodnim konvencijama. Ako bude moguće, Adriatic DMC će u takvim slučajevima ponuditi zamjensko rješenje.

Adriatic DMC nije dužan pružati usluge van ovih Uputa i uvjeta.

Obveze Putnika

Putnik je dužan brinuti se da osobno ispuni uvjete predviđene propisima Republike Hrvatske i zemlje kroz koju ili u koju putuje te je dužan pridržavati se kućnog reda u hotelskim i drugim objektima i surađivati s predstavnikom organizatora i davateljima usluga.

Putnik sam odgovara za štetu koju prouzroči, a posebno za štetu koja je nastala kao posljedica nepoštivanja ugovora i ovih Uputa i uvjeta.

Posljedice i troškove štete koju je prouzročio, Putnik će snositi odmah na recepciji hotela ili na drugom mjestu određenom od fizičke ili pravne osobe kojoj je štetu nanio.

Osiguranje za slučaj platne nemogućnosti ili stečaja organizatora putovanja
U skladu sa Zakonom o turističkoj djelatnosti, u slučaju platne nemogućnosti ili stečaja Adriatic DMC, putnici zatečeni na putovanju, kao i osobe koje su uplatile akontacije za putovanje trebaju na najbrži način kontaktirati osiguravatelja navedenog na ugovoru o putovanju ili na drugom odgovarajućem dokumentu. Osiguravajuća kuća JADRANSKO OSIGURANJE, br. police  OV 0688010099.

Nadležnost suda

U slučaju prigovora, kupac usluge iz dotičnog programa ima pravo reklamacije kod organizatora programa. Ako kupac nije zadovoljan rješenjem organizatora ima pravo na sudsku arbitražu nadležnog suda u Dubrovniku.
Izjava o zaštiti osobnih podataka

Adriatic DMC obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Adriatic DMC i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Korisnik usluga Adriatic DMC osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci korisnika usluga potrebni su u procesu realizacije tražene usluge i koristit će se za daljnju međusobnu komunikaciju. Adriatic DMC se obvezuje da neće osobne podatke korisnika iznijeti iz zemlje ili ih dati trećoj osobi, osim partnerima koji sudjeluju u realizaciji ugovorene usluge ili ako je to zakonska obveza (npr. hotel, prijevoznik, granična policija).

Osobni podaci korisnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno Politici pohrane podataka. Prigovor na obradu osobnih podataka u marketinške svrhe neće utjecati na ugovaranje i/ili realizaciju tražene usluge.

Završne odredbe

Ove Upute i uvjeti sastavni su dio Ugovora kojeg Putnik sklapa s Adriatic DMC, odnosno s ovlaštenom putničkom agencijom u kojoj se prijavio za putovanje u organizaciji Adriatic DMC. Moguća/predviđena odstupanja od ovih Uputa i uvjeta, moraju biti navedena uz tekst programa putovanja, ukoliko se radi o turoperatorima - inozemnim organizatorima putovanja. Potpisivanjem ugovora Putnik u cijelosti prihvaća program i ove Upute i uvjete. Izdavanjem ovih Uputa i uvjeta prestaju važiti sva ranije izdanja.

PODACI O PRODAJNOM MJESTU

Adriatic Destination Management Company d.o.o.
Upisan u sudski registar:
Republika Hrvatska, Trgovački sud u Splitu, Stalna služba u Dubrovniku
MBS: 060306655
OIB: 11406219993

SJEDIŠTE

Adriatic DMC d.o.o.
Dr Ante Starčevića 45
20000 Dubrovnik
Hrvatska

KONTAKTI

T +385 20 400586
F +385 20 400587
adriatic@adriaticdmc.hr

NEWSLETTER

Contact us...